Web Development & SEO WEBart

Άρθρα » Internet Marketing

Πώς να επιλέξετε τα Social Media της εταιρείας σας - Μέρος 1ο

Views: 1614 10 Ιουνίου 2016
Social Media - Μέρος 1ο

Το διαδίκτυο αποτελεί το μεγαλύτερο μέσο ενημέρωσης και επικοινωνίας στον κόσμο, το οποίο μάλιστα διευρύνεται με εξαιρετικά γρήγορους ρυθμούς.

Πώς μπορεί ένας επαγγελματίας να επωφεληθεί από το διαδίκτυο; Ορισμένες ενέργειες που μπορεί να πραγματοποιήσει, είναι:

  • η αποστολή newsletter
  • οι καμπάνιες Google
  • η δημιουργία σελίδων σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social Media) κα.

Το συγκεκριμένο άρθρο αναφέρεται στο κομμάτι των Social Media, που παίζει καταλυτικό ρόλο στην επικοινωνία της επιχείρησης με το κοινό. Αναλύει τα βασικότερα από αυτά, βοηθώντας σας να καταλήξετε σε αυτά που ταιριάζουν καλύτερα στις δικές σας ανάγκες.

Facebook

Το facebook αποτελεί μακράν το μεγαλύτερο Social Media Website στον κόσμο με δισεκατομμύρια επισκέπτες κάθε μήνα και εκατομμύρια ανθρώπους να το επισκέπτονται σε καθημερινή βάση. Είναι ένα μέσο απ' όπου οι χρήστες επικοινωνούν κυρίως με φίλους και συγγενείς.

Αυτό έχει κυρίως δύο αποτελέσματα:

  1. οι επισκέπτες αισθάνονται οικεία και μπορούν εύκολα να περιηγηθούν στο περιεχόμενο της σελίδας
  2. την ώρα που θα μπουν πιθανώς να έχουν αρκετό χρόνο να διαθέσουν και για να "γνωρίσουν" την εταιρεία σας.

Ένας χρήστης λοιπόν του facebook που θα επισκεφτεί την καταχώρηση της εταιρείας σας θα είναι σε θέση:

  • να περιεργαστεί φωτογραφίες προϊόντων, χώρων της επιχείρησης, εκδηλώσεων
  • να διαβάσει άρθρα που έχετε γράψει εσείς ή άλλοι επαγγελματίες του χώρου
  • να διαβάσει διάφορες αναρτήσεις της εταιρείας
  • να δει τις αξιολογήσεις άλλων επισκεπτών
  • να αφήσει κάποιο μήνυμα
  • να επικοινωνήσει με κάποιον υπεύθυνο online

Όλα τα παραπάνω καθιστούν το facebook μία από τις πρώτες επιλογές στη λίστα των Social Media που επιλέγουν οι επαγγελματίες.

Το σημαντικό είναι το περιεχόμενο να ανανεώνεται ό,σο πιο συχνά γίνεται με φωτογραφίες, νέα, άρθρα και διάφορες άλλες ανακοινώσεις, έτσι ώστε να διατηρείται το ενδιαφέρον του κοινού.

Twitter

Το twitter είναι επίσης ένα site κοινωνικής δικτύωσης με εκατομμύρια ενεργούς χρήστες.

Σε τι διαφέρει από το facebook; Σε αρκετά σημεία.

  1. το twitter δεν προορίζεται τόσο για φίλους και συγγενείς, όσο για χρήστες μπαίνουν online με σκοπό να πουν κάτι. Επομένως μπορείτε εκτός από το να αναρτήσετε επιγραμματικά κάποιο νέο της επιχείρησης, να μάθετε τα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες τους.
  2. υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των χαρακτήρων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε. Αρχικά αυτό ενδεχομένως να φαντάζει ως μειονέκτημα. Στην πραγματικότητα όμως, αν χρησιμοποιηθεί σωστά, μπορεί να έχει εκπληκτικά αποτελέσματα.
  3. διαφέρει στη χρήση του λεγόμενου "hashtag", που αν και υιοθετήθηκε από το facebook, ακόμη και σήμερα ανθεί κυρίως στο twitter. Μέσω αυτού μπορείτε να δημιουργήσετε κι εσείς θέματα προς συζήτηση ή να "εκμεταλευτείτε" ήδη υπάρχοντα, αν μπορεί να υπάρξει κάποια σύνδεση με τη δραστηριότητά σας.

Google+

359 εκατομμύρια χρήστες του διαδικτύου επισκέπτονται σε μηνιαία βάση το Google+. Για πολλούς το Google+ είναι κάτι μεταξύ facebook και twitter, όμως τα καινούρια χαρακτηριστικά του λειτουργούν πολύ θετικά ώστε να γίνει μέσο διαφήμισης.

Αν κανείς χρησιμοποιήσει σωστά χαρακτηριστικά όπως τα Hangouts, +1 και hashtags θα καταφέρει να αυξήσει σε μεγάλο βαθμό την επισκεψιμότητα στη σελίδα του.

Εφόσον το περιεχόμενο ανανεώνεται συχνά και υπάρχει από πλευράς σας αλληλεπίδραση με άλλους χρήστες και επιχειρήσεις, τα αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης θα είναι θεαματικά.

Αν κάποιος ψάχνει για την εταιρεία σας στο Google (στο οποίο ανήκει το Google+), τότε η σελίδα σας Google+ και οι πιο πρόσφατες αναρτήσεις σας θα εμφανιστούν στη δεξιά πλευρά των αποτελεσμάτων.

Επομένως πρέπει να λάβετε πολύ σοβαρά υπ' όψιν να επενδύσετε σε αυτό μέσο.

LinkedIn

Στο Linkedin είναι εγγεγραμμένοι επιχειρηματίες και ελεύθεροι επαγγελματίες, όμως ακόμα παραμένει μικρό το ποσοστό των μικρότερων επιχειρήσεων που έχουν δημιουργήσει λογαριασμό.

Σταδιακά όμως όλο και περισσότεροι άνθρωποι καταλαβαίνουν την αξία αυτού του μέσου και τις ευκαιρίες που δίνονται:

  • χτίζοντας επαγγελματικές σχέσεις
  • δημιουργώντας προβάδισμα στις πωλήσεις έναντι άλλων εταιρειών του χώρου

Πάνω από 230 εκατομμύρια άνθρωποι και 2.7 εκατομμύρια επιχειρήσεις είναι εγγεγραμμένες στο συγκεκριμένο site.

Είναι το ιδανικό μέρος ώστε να παρουσιάσετε ένα σοβαρό προφίλ, πράγμα που δεν είναι τόσο εύκολο σε sites όπως το facebook ή το twitter.

Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία της πλατφόρμας είναι τα "Linkedin Groups", που δημιουργούν ομάδες ανθρώπων που δραστηριοποιούνται στον ίδιο επαγγελματικό χώρο και έχουν κοινά ενδιαφέροντα. Έτσι γίνεται πολύ εύκολο να ξεκινήσουν συζητήσεις και να δημιουργηθούν επαγγελματικοί δεσμοί μέσω του site.

Μπορείτε:

  • να μιλήσετε για την εταιρεία σας
  • να βρείτε πληροφορίες σχετικά με ζητήματα του κλάδου σας
  • να προσφέρετε ή να αναζητήσετε εργασία
  • να δημιουργήσετε επαφές
  • να καθιερωθείτε ως ειδικός στον τομέα σας.

Τα group αυτά μπορεί να έχουν από εκατοντάδες μέχρι και χιλιάδες μέλη, επομένως σίγουρα θα είναι μεγάλη και η προβολή σας.

Τα Social Media που μόλις αναλύσαμε είναι τα πιο γνωστά και σημαντικά για έναν μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων. Σε επόμενο άρθρο θα αναλύσουμε μερικές ακόμα πλατφόρμες, εξίσου σημαντικές, αλλά με ιδιαιτερότητες που τις κάνουν ιδανικές μόνο για ορισμένα επαγγέλματα.

Διαβάστε επίσης το 3ο Μέρος με τις πιο χρήσιμες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να επιλέξετε.

Διαβάστε επίσης

210 6034122