Web Development & SEO WEBart

Άρθρα » Internet Marketing

Περιγραφές προϊόντων στα eshop

Views: 1998 22 Φεβρουαρίου 2021
Περιγραφή προϊόντων σε ηλεκτρονικά καταστήματα

Τα προϊόντα είναι η καρδιά ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, αφού οι σελίδες τους αποτελούν κατά μέσο όρο το 99.8% ολόκληρου του site!

Άρα, στα eshops, οι σελίδες των προϊόντων έχουν την ευθύνη της απόδοσης του δικτυακού καταστήματος.

Σκεφτείτε ότι:

  • Οι σωστά φτιαγμένες τις σελίδες των προϊόντων μας, εξασφαλίζουν ποιότητα.
  • Η ποιότητα, οδηγεί σε αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας ...
  • Μειώνοντας τις διαφημιστικές δαπάνες (PPC)

Σωστά καταλάβατε. Αν δώσουμε την προσοχή που πρέπει, οι διαφημιστικές μας δαπάνες θα περιοριστούν σημαντικά.

Πριν απ' όλα, θα πρέπει να έχετε τακτοποιήσει το θέμα των metadata της σελίδας.

# ΛΑΘΗ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ

Λάθος 1ο: 'Οταν αφήνετε το προϊόν χωρίς Περιγραφή

Όσο και να μιλάει από μόνη της η εικόνα του προϊόντος, η περιγραφή θα βοηθήσει τον επισκέπτη να αποφασίσει αν βρήκε αυτό που πράγματι θέλει και να προχωρήσει σε αγορά.

προϊόν χωρίς περιγραφή

Εικόνα: Προϊόν που παρουσιάζεται χωρίς περιγραφή.

Σκεφτείτε οτι ένα από τα κριτήρια αξιολόγησης της Google, αποτελεί και η ποσότητα του κειμένου που χρησιμοποιούν οι σελίδες.
Αν παραλείψουμε την περιγραφή, η σελίδα, ως κενή, θα αξιολογηθεί αρνητικά.

Λάθος 2ο: Όταν χρησιμοποιείτε την περιγραφή του κατασκευαστή

Είναι σύνηθες, προκειμένου οι έμποροι να "ξεμπερδεύουν" με τον όγκο δουλειάς, που προκύπτει από την περιγραφή προϊόντων, να χρησιμοποιούν αυτούσιες τις περιγραφές των κατασκευαστών.

περιγραφή κατασκευαστή

Εικόνα: Δύο έμποροι, χρησιμοποιούν την περιγραφή που δίνεται από τον κατασκευαστή.

Το καταλαβαίνουμε, είναι πιο βολικό να αντιγράφεις, από το να παράγεις.
Όμως, αυτός είναι ένας σίγουρος τρόπος να εξαφανιστεί το προϊόν από τα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, οδηγώντας μοιραία στη διαφήμιση, ως μοναδικό τρόπο εξασφάλισης επισκεψιμότητας.

Αν είστε αναγκασμένοι να το κάνετε (π.χ για σύντομο χρονικό διάστημα), φροντίστε να ενημερώσετε τις μηχανές να αγνοήσουν το "copy-paste κείμενο", με τη δήλωση "NO INDEX".

Ο ΣΩΣΤΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Πάμε να δούμε στη συνέχεια, πως πρέπει να περιγράφουμε ένα προϊόν.

01. Έρευνα λέξεων-κλειδιών

Το ζητούμενο για κάθε μια από τις σελίδες προϊόντων, είναι να καλύπτει όσο γίνεται με περισσότερη ακρίβεια, στα ερωτήματα που θέτει το κοινό, στις μηχανές αναζήτησης.

Όσο πιο κοντά είμαστε σε αυτό που ψάχνει ο κόσμος,
τόσο περισσότερες ελπίδες έχουμε, να έρθουν σε 'μας.

Πως όμως βρίσκουμε τι ψάχνει ο κόσμος;

Ο πιο απλός τρόπος, είναι να επιχειρήσουμε μια αναζήτηση, στη γνωστή σελίδα της Google.

Θα παρατηρήσουμε, ότι σε κάθε λέξη που πληκτρολογούμε, εμφανίζονται εναλλακτικές προτάσεις.
Αυτές τελικά είναι και οι λέξεις που μας ενδιαφέρουν (εικόνα 1).

 Η σελίδα επίσης αποτελεσμάτων, σε μια αναζήτηση, παρουσιάζει τις λέξεις-κλειδιά που αναζητούμε, στο κάτω μέρος (εικόνα 2)

 Έρευνα λέξεων-κλειδιών

Οι λέξεις-κλειδιά με μεγάλο μήκος κατά την αναζήτηση, είναι οι πιο πιθανές να οδηγήσουν σε πώληση.

Για παράδειγμα, η φράση αναζήτησης "σεντόνια", είναι πιο γενική και δεν έχει πολλές πιθανότητες στην πώληση.
Αντίθετα, η φράση "Σετ σεντόνια διπλά με παπλωματοθήκη", έχει πολύ περισσότερες πιθανότητες να καταλήξει σε πώληση.

02. Περιγράφουμε, έχοντας στο μυαλό μας τον αγοραστή

Θέλαμε να πούμε οτι δεν πρέπει να γράψουμε την περιγραφή, μόνο για "να τη δει η Google".
Τη γράφουμε για να εξυπηρετήσουμε τον πελάτη.

Και δεν αρκεί μόνο η απλή παράθεση των χαρακτηριστικών.

Φανταστείτε οτι επισκέπτεστε μια έκθεση αυτοκινήτων. Ξέρουμε ότι όλα τα αυτοκίνητα συνοδεύονται από πινακίδα, όπου αναφέρονται τα χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων.

Τι είναι πιο χρήσιμο; Να στέκεστε μπροστά στην πινακίδα χαρακτηριστικών ή να σας υποδεχτεί ένας (πεπειραμένος) πωλητής, που θα σας δείξει το αυτοκίνητο σε όλες του τις λεπτομέρειες;

Συμπέρασμα: Το να περιγράφουμε "ξερά" ένα προϊόν, δεν είναι ότι καλύτερο.

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ

Παράδειγμα 1o: Ικανοποιητική περιγραφή προϊόντων e-Shop

Παράδειγμα περιγραφής προϊόντος

 

Παράδειγμα 2ο: Αναλυτική Παρουσίαση Προϊόντων e-Shop

Στο παράδειγμα που ακολουθεί, θα νοιώσετε την παρουσία ενός πολύ έμπειρου πωλητή.
Αν ψάχνετε ένα καλό αθλητικό παπούτσι και δεν είστε γνώστες (δρομείς), η παρακάτω περιγραφή θα σας εξηγήσει τα πάντα ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ.

Παράδειγμα περιγραφής προϊόντος

 Αν και με μια πρώτη ματιά η περιγραφή ίσως φανεί φλύαρη, αν το καλοσκεφτείτε, θα δείτε οτι μέσα στη χαωτική έρευνά μας των πολλών σχεδίων, χρωμάτων, τιμών κλπ., θέλουμε κάποιος να μας πει δυό κουβέντες ουσίας.

Η περιγραφή σε πείθει!
Και δύο μόνο πράγματα θα συμβούν:

  • ή θα προχωρήσεις σε αγορά
  • ή θα "το βάλεις στην άκρη", για να δεις (στο ίδιο κατάστημα) μήπως υπάρχει και κάτι άλλο περισσότερο ενδιαφέρον.

 ΕΠΙΛΟΓΟΣ

Είναι λογικό να μας αποθαρρύνει η δημιουργία περιγραφών στα προϊόντα ενός eshop.

Απ' τη μια οι κωδικοί είναι χιλιάδες.
Απ' την άλλη, η επιμελημένη συμπλήρωση περιγραφών είναι αναγκαία.

Η μόνη συμβουλή που μπορούμε να σας δώσουμε είναι, να αναθέσετε στον καλύτερο πωλητή σας την εργασία αυτή, να την προχωράει σιγά σιγά. Ας είναι και 10 προϊόντα την ημέρα.

Καλές Πωλήσεις!

 

 

 

 

Διαβάστε επίσης

210 6034122