Web Development & SEO WEBart

Άρθρα » Internet Marketing

Οδηγίες Βελτιστοποίησης Google - Μέρος 1ο

Views: 2739 13 Απριλίου 2016

Οδηγίες on-page βελτιστοποίησης ιστοσελίδων

Έκδοση 1.1, που δημοσιεύθηκε 13 Νοεμβρίου 2008

Αυτό το έγγραφο ξεκίνησε ως μια προσπάθεια να βοηθήσει τις ομάδες εσωτερικά της Google, αλλά στη συνέχεια προσφέρθηκε στο κοινό με την ελπίδα της καλύτερης εξυπηρέτησης όσων αναζητούν πληροφορίες αλλά και καλύτερης κατάταξης της παγκόσμιας πληροφορίας.

Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, αφορά μόνο τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης και όχι τις διαφημιστικές καμπάνιες όπως το Google AdWords.

Ακόμα κι αν ο τίτλος αυτού του οδηγού περιέχει τις λέξεις "μηχανή αναζήτησης", θα θέλαμε να πούμε ότι θα πρέπει οι κινήσεις σας στη βελτιστοποίηση, να έχουν σαν κύριο προσανατολισμό το τι είναι καλύτερο για τους επισκέπτες του site σας. Έτσι κι αλλοιώς πρόκειται για τους βασικούς καταναλωτές του περιεχομένου σας και οδηγούμενοι από τα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης βρίσκουν τη δουλειά σας.

Δημιουργήστε μοναδικούς και ακριβείς τίτλους για κάθε σελίδα

Οι ετικέτες τίτλου (), πληροφορούν τους επισκέπτες αλλά και τη μηχανή αναζήτησης για το περιεχόμενο της συγκεκριμένης σελίδας. Τα πρέπει να τοποθετούνται εντός της ετικέτας σε κάθε αρχείο HTML. Ιδανικά, θα πρέπει να δημιουργείτε μοναδικούς τίτλους για κάθε σελίδα!

Δημιουργία ακριβών και μοναδικών τίτλων για τις σελίδες

Το περιεχόμενο της ετικέτας title, εμφανίζεται στην κορυφή της σελίδας σας, όταν αυτή διαβάζεται από τον φυλλομετρητή (browser) που χρησιμοποιείτε.

Οι τίτλοι εμφανίζονται στα αποτελέσματα

Αν υποθέσουμε οτι ο επισκέπτης εκτελέσει μια αναζήτηση ...

αναζήτηση πληροφορίας στις μηχανές

... θα προκληθούν αποτελέσματα στη μηχανή αναζήτησης όπου η σελίδα σας θα εμφανίζεται με αναγνωριστικό τον ίδιο τον τίτλο της.

αποτελέσματα αναζήτησης

Αυτό μπορεί να βοηθήσει τους χρήστες να αναγνωρίσουν τη σχετικότητα των αποτελεσμάτων στις αναζητήσεις τους.

Ο τίτλος μπορεί να συντεθεί από το όνομα της επιχείρησης αλλά και άλλες σημαντικές πληροφορίες, όπως η γεωγραφική θέση της επιχείρησης ή ίσως και κάποια προσφορά.

Συμβουλές για δημιουργία αποτελεσματικών τίτλων

  • Βρείτε τίτλο που περιγράφει επακριβώς το περιεχόμενο της σελίδας. Ο τίτλος πρέπει να περιγράψει τη σελίδα σε μια μόνο γραμμή!
  • Δημιουργήστε μοναδικές ετικέτες τίτλου για κάθε σελίδα - Καθεμιά από τις σελίδες σας, θα πρέπει ιδανικά να έχει τη δική της ετικέττα τίτλου, η οποία θα βοηθήσει το Google στην καταγραφή.
  • Χρησιμοποιείτε σύντομους και περιγραφικούς τίτλους - Αν ο τίτλος είναι πολύ μεγάλος, η Google θα δείξει μόνο ένα μέρος του στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Αποφύγετε:

  • την επιλογή ενός τίτλου που δεν έχει καμία σχέση με το περιεχόμενο της σελίδας
  • ασαφείς τίτλους όπως το "Untitled" ή "New Page 1", όπως συμβαίνει με τις προεπιλογές.
  • τη χρήση ενός ενιαίου τίτλου-ετικέτα σε όλες τις σελίδες του δικτυακού σας τόπου.
  • να γεμίζετε τους τίτλους με άχρηστες λέξεις-κλειδιά.

Πηγή: Google - Μετάφραση: Webart - κατασκευή ιστοσελίδων.

Διαβάστε επίσης

210 6034122