Web Development & SEO WEBart

Άρθρα » Web Development

Σκοπεύω να φτιάξω ένα e-shop. Σε πόσες μέρες θα είναι έτοιμο;

Views: 9672 13 Απριλίου 2016
Σκοπεύω να φτιάξω ένα e-shop. Σε πόσες μέρες θα είναι έτοιμο;

Αν σκοπεύετε να ξεκινήσετε ένα e-shop καλό είναι να γνωρίζετε ότι ο σωστός σχεδιασμός είναι απολύτως απαραίτητος, όπως ακριβώς και σε ένα φυσικό κατάστημα.

Ερωτήσεις όπως "σε πόσες μέρες θα είναι έτοιμο;" δείχνουν προχειρότητα.

Πολλοί είναι αυτοί, που αντιμετωπίζουν το e-shop σαν ένα απλό website. Έτσι ξεκινούν χωρίς σχέδιο, πιστεύοντας ότι η επιτυχία και τα μεγάλα κέρδη θα έρθουν ούτως ή άλλως.

Επομένως, προκειμένου να εξασφαλίσετε ότι το ηλεκτρονικό σας κατάστημα θα έχει την επιτυχία που επιθυμείτε, πρέπει να έχετε στο νου σας μία πολύ συγκεκριμένη λίστα οδηγιών.

Ποιά είναι λοιπόν αυτά τα χαρακτηριστικά ενός απόλυτα σωστού ηλεκτρονικού καταστήματος;

Στη λίστα που ακολουθεί θα βρείτε όλα αυτά, για τα οποία πρέπει να είστε προετοιμασμένοι.

Εικαστική σχεδίαση

Η εικόνα του e-shop σας είναι είναι το μοναδικό στοιχείο που θα πείσει τους επισκέπτες για το αν αξίζει να προχωρήσουν σε κάποια αγορά ή όχι.

Γι' αυτό δεν πρέπει να εμπιστευτείτε τον οποιονδήποτε, αλλά να απευθυνθείτε σε κάποιον επαγγελματία. Καλό θα ήταν επίσης να δείτε μερικές δουλειές του (portfolio) πριν του αναθέσετε το έργο.

Ποιοτική κατασκευή

Μην ξεκινήσετε αν η ιστοσελίδα δεν είναι ποιοτική 100%!

Εφαρμόστε όλα τα "on page SEO" χαρακτηριστικά και εξασφαλίστε ότι το site λειτουργεί σύμφωνα με τις υποδείξεις του W3C.

Ευχρηστία

Βεβαιωθείτε για την ευχρηστία του καταστήματός σας.

Όπως και η εικαστική σχεδίαση, έτσι και η εύκολη πλοήγηση θα λειτουργήσουν θετικά, ώστε να σας εμπιστευτούν οι επισκέπτες.

Αν δε θέλετε να "ανακαλύψετε ξανά τον τροχό" αντιγράψτε τον τρόπο, που άλλα επιτυχημένα e-shops της δικής σας κατηγορίας διεκπεραιώνουν την παραγγελία.

Υλικό

Ασχοληθείτε αρκετά με το περιεχόμενο της ιστοσελίδας.

Τα κείμενα, που παρουσιάζουν την επιχείρηση, οι περιγραφές των προϊόντων, οι ευκρινείς φωτογραφίες και φυσικά οι καλές τιμές θα είναι ένας ακόμα λόγος για να σας προτιμήσουν οι επισκέπτες.

Περισσότερες πληροφορίες: Ο ρόλος του περιεχομένου στο SEO

Προώθηση

Εξασφαλίστε (πολλούς) επισκέπτες.

Για αρχή βασιστείτε στις καμπάνιες τύπου Google adwords, αλλά παράλληλα εξασφαλίστε κάποιο μόνιμο κονδύλι για βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης (off page SEO).

Περισσότερες πληροφορίες: Προώθηση ιστοσελίδων και επιτυχία!

Ενημέρωση του υλικού

Το να ασχοληθείτε στην αρχή με το περιεχόμενο δε σημαίνει ότι στο μέλλον αυτό και μόνο θα είναι αρκετό.

Είναι πολύ σημαντικό να συνεχίσετε να ασχολείστε με το υλικό της ιστοσελίδας.

Η ανανέωση του υλικού:

  • θα φέρει νέους πελάτες
  • θα διατηρήσει το ενδιαφέρον των ανθρώπων που ήδη σας έχουν εμπιστευτεί.

Επιπλέον, σταδιακά, εκτός από πολύ καλές περιγραφές, ευκρινείς φωτογραφίες και καλές τιμές, προσπαθήστε να εντάξετε και προσφορές!

Καλή τύχη!

Διαβάστε επίσης

210 6034122