Web Development & SEO WEBart

Άρθρα » Internet Marketing

Οδηγίες Βελτιστοποίησης Google - Μέρος 2ο

Views: 3305 13 Απριλίου 2016

Χρήση της ετικέτας (Tag) "περιγραφή" (description)

Η πληροφορία που παρέχει η ετικέτα "Meta Description", δίνει στη Google και τις άλλες μηχανές αναζήτησης μια σύντομη περίληψη για το περιεχόμενο της σελίδας. Λαμβάνοντας υπόψη ότι ο τίτλος <τitle> μιας σελίδας μπορεί να περιέχει μερικές λέξεις ή μια φράση, η ετικέτα περιγραφής "Meta Description" μπορεί να είναι 2 γραμμές κειμένου ή μια σύντομη παράγραφος.

Στο Google Webmaster Tools, θα βρείτε ένα χρήσιμο εργαλείο που ενημερώνει για την ποιότητα του "Meta Description", δηλ. αν η περιγραφή είναι περισσότερο από οτι θα έπρεπε σύντομη ή φλύαρη (το ίδιο βέβαια ισχύει και για το <τitle>, υπάρχουν επίσης συμβουλές).

Όπως και με το <τitle> που πρέπει να βρίσκεται εντός της περιοχής , έτσι θα πρέπει να γίνεται και με τη "Meta Description".

Δημιουργία ακριβών και μοναδικών τίτλων για τις σελίδες

Εκόνα 1. Παράδειγμα χρήσης του "Meta Description"

Η περιγραφή "Meta Description" της σελίδας, είναι σημαντική γιατί η Google θα μπορούσε να τη χρησιμοποιήσει ως απόσπασμα αναφοράς των σελίδων σας. Λέμε "θα μπορούσε", επειδή η Google ενδέχεται να επιλέξει να χρησιμοποιήσει κάποιο σχετικό τμήμα της σελίδας σας αν θεωρήσει οτι εξυπηρετεί καλύτερα αναφορικά με το ερώτημα του χρήστη.

Εναλλακτικά, η Google ίσως χρησιμοποιήσει την περιγραφή του δικτυακού σας τόπου από το Open Directory Project, εάν το site σας περιλαμβάνεται σε αυτό τον (σπουδαίο) κατάλογο. Προσθέτοντας "Meta Description" tags σε καθεμία από τις σελίδες σας, είναι το λιγότερο που πρέπει να κάνετε, δεδομένου οτι υπάρχει πιθανότητα η Google να μη μπορέσει να βρει μια καλή επιλογή κειμένου της σελίδας σας για χρήση στα αποτελέσματα. Τα "αποσπάσματα" εμφανίζονται στα αποτέλεσμα αναζήτησης, κάτω από τον τίτλο μιας σελίδας.

Δημιουργία ακριβών και μοναδικών τίτλων για τις σελίδες

Εκόνα 2. Ένας χρήστης εκτελεί το ερώτημα [κάρτες μπέιζμπολ]

Δημιουργία ακριβών και μοναδικών τίτλων για τις σελίδες

Εκόνα 3. Η σελίδα εμφανίζεται στα αποτελέσματα, με μέρος του meta description tag, που χρησιμοποιείται σαν απόσπασμα.

Όπως βλέπετε, οι λέξεις στο απόσπασμα εμφανίζονται με έντονα γράμματα. Αυτό γίνεται για να αντιληφθεί εύκολα ο χρήστης που εκτελεί την αναζήτηση, αν στο περιεχόμενο της σελίδας βρίσκεται αυτό που ψάχνει.

Παρακάτω βρίσκεται ένα άλλο παράδειγμα, με απόσπασμα από ένα "Meta Description" tag σε κάποια άλλη βαθύτερη σελίδα (η οποία στην ιδανική περίπτωση έχει το δικό της μοναδικό "Meta Description" tag.

Δημιουργία ακριβών και μοναδικών τίτλων για τις σελίδες

Εκόνα 4. Ένας χρήστης εκτελεί το ερώτημα [σπανιότερες κάρτες μπέιζμπολ]

Δημιουργία ακριβών και μοναδικών τίτλων για τις σελίδες

Εκόνα 5. Η βαθύτερη σελίδα με το δικό της μοναδικό "Meta Description" tag.

Ορθές πρακτικές για τις "Meta Description" περιγραφές

Περιγράψτε με ακρίβεια το περιεχόμενο της σελίδας - Γράψτε μια περιγραφή, η οποία ταυτόχρονα θα ενημερώνει αλλά και θα τραβάει το ενδιαφέρον στους χρήστες που θα δουν την περιγραφή στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Αποφύγετε:

  • τη σύνταξη περιγραφών "Meta description" που δεν έχουν καμία σχέση με το περιεχόμενο της σελίδας
  • τη χρήση αόριστων περιγραφών, όπως "Αυτό είναι μια ιστοσελίδα» ή "Σελίδα για μπέιζμπολ κάρτες"
  • τη συμπλήρωση της περιγραφής μόνο με λέξεις-κλειδιά.
  • το γέμισμα του "Meta description" αντιγράφοντας κείμενα από το περιεχόμενο της σελίδας.

Χρησιμοποιείτε μοναδικές περιγραφές για κάθε σελίδα - Χρησιμοποιώντας διαφορετική περιγραφή "Meta description" για κάθε σελίδα βοηθάτε τόσο τους χρήστες όσο και τη Google, ειδικά σε αναζητήσεις ιστοσελίδων μεγάλου μεγέθους. Σε αυτή την περίπτωση, μπορείτε να δημιουργήσετε αυτόματα περιγραφές "Meta description" που θα βασίζονται στο περιεχόμενο της κάθε σελίδας.

Αποφύγετε:

  • Να χρησιμοποιείτε μια περιγραφή "Meta description" σε όλες τις σελίδες του δικτυακού σας τόπου ή σε μια μεγάλη ομάδα σελίδων

Πηγή: Google - Μετάφραση: Webart

Διαβάστε επίσης

210 6034122