Web Development & SEO WEBart

Άρθρα » Internet Marketing

Ο Οδηγός των Επιτυχημένων ESHOP

Views: 106 09 Μαρτίου 2018
Ο Οδηγός των Επιτυχημένων ESHOP

Ίσως φτάσατε να διαβάζετε αυτό το άρθρο, γιατί δεν είστε ικανοποιημένος από την απόδοση του e-shop σας ή γιατί σκέφτεστε να αχοληθείτε με το ηλεκτρονικό εμπόριο και χρειάζεστε ενημέρωση.

Όποιος και αν είναι ο λόγος, θα βρείτε πιο κάτω χρήσιμα στοιχεία, βγαλμένα από την 25ετή μας πείρα, και που θα σας βοηθήσουν να κάνετε τα σωστά βήματα.

Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις σε άνοδο!

Το εμπόριο είναι ούτως ή άλλως επικερδής δραστηριότητα και η προοπτική των πωλήσεων χωρίς όρια, όπως συμβαίνει στο ηλεκτρονικό εμπόριο, είναι το όνειρο της κάθε επιχείρησης.

Σύμφωνα με το statista.com, οι πωλήσεις λιανικής (παγκόσμια) το 2023, προβλέπεται να είναι σχεδόν διπλάσιες του 2020.

ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΥ E-SHOP

Δυστυχώς δεν είναι όλα τα e-shops επιτυχημένα. Οι βιαστικές και χωρίς σχεδιασμό κινήσεις που βασίζονται στο παραπλανητικό: "κατασκευή eshop - πωλήσεις - κέρδη" αποτυγχάνουν θεαματικά.

Οι δύο βασικοί παράγοντες της επιτυχίας.

Το e-shop μας, για να θεωρηθεί τέλειο, 2 "επισκέπτες" δεν πρέπει να απογοητεύσει:

  1. Τις μηχανές αναζήτησης που θα μας αξιολογήσουν (τη Google βασικά), προκειμένου να μας συστήσει (μέσω των αναζητήσεων) σε πιθανούς αγοραστές. Τη σύσταση θα την κάνουν μόνο αν διαπιστώσουν:
    - Άριστη ποιότητα κατασκευής
    - Ικανοποιημένους επισκέπτες - αγοραστές
  2. Τους επισκέπτες, που έρχονται ψάχνοντας την κάλυψη κάποιας ανάγκης τους.

Ξεκινώντας την κατασκευή του e-shop, σωστά.

Η κατασκευή ιστοσελίδων (και e-shop), υπόκειται σε κανόνες, που η μη τήρησή τους, απομακρύνει το όνειρο της επιτυχίας:

  • Ασφάλεια: Ειδικά όταν μιλάμε για ηλεκτρονικό εμπόριο, η χρήση κλειδιού SSL είναι παραπάνω από απαραίτητη, αφού στην πράξη, κρυπτογραφεί την επικοινωνία του καταστήματος με τον επισκέπτη (πελάτη). Η χρήση κλειδιού κρυπτογράφησης είναι απαραίτητη σε όλες γενικά τις ιστοσελίδες, όχι μόνο τα καταστήματα.
  • Ταχύτητα (φόρτωσης σελίδων): Ο γρήγορος server, το καλά επεξεργασμένο περιεχόμενο του eshop (εικόνες προϊόντων) με σωστά γραμμένο κώδικα, δε θα απογοητεύσει τον επισκέπτη και πιθανό αγοραστή. Για αξιολόγηση της απόδοσης του e-shop σας, το PageSpeed Insights είναι ό,τι πρέπει!
  • Τεχνικό SEO: Σχολαστική περιγραφή της ταυτότητας των σελίδων, μία προς μία (META tags, κεφαλίδες, φιλικά url, σπασμένοι σύνδεσμοι κλπ). Οι σωστές σημάνσεις εξηγούν κατάλληλα στη μηχανή αναζήτησης το υλικό μας, ώστε να μας συστήσει σε καταναλωτές που αναζητούν κάτι σαν αυτό που πουλάμε.
  • Φιλικότητα προς κινητές συσκευές: To σερφάρισμα στο διαδίκτυο, γίνεται σήμερα κυρίως με κινητές συσκευές.
    Ο ένας στους δύο επισκέπτες θα επισκεφτεί το κατάστημα χρησιμοποιώντας το κινητό του. Για έλεγχο φιλικότητας της ιστοσελίδας στις κινητές συσκευές επισκεφτείτε το mobile-friendliness test που μας παρέχει η ίδια η Google.

Είναι αρκετή η ποιότητα ή χρειάζεται και προώθηση;

Αν δεν υπάρχει ανταγωνισμός τότε ναι, η ποιότητα είναι το μόνο που χρειάζεται μία ιστοσελίδα. Όμως, το να μην υπάρχει καθόλου ανταγωνισμός είναι σχεδόν ουτοπικό. Ειδικά αν σκεφτούμε ότι κάθε μέρα αναρτώνται αμέτρητες νέες ιστοσελίδες και e-shops στο διαδίκτυο!

Ο ανταγωνισμός και η επιθυμία αύξησης πωλήσεων, απαιτούν σχεδιασμό & μάρκετινγκ.
Και εδώ προκύπτουν εύλογα ερωτήματα:

Πώς θα φτάσουν χρήστες στο e-shop μου; Πώς θα με βρουν; Τι πρέπει να κάνω για να αυξήσω τις πωλήσεις μου;

Διαφήμιση

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου είναι το σύνολο των ενεργειών μιας επιχείρησης, για προσέλκυση καταναλωτών, με στόχο την αύξηση των πωλήσεων των προϊόντων (ή υπηρεσιών) της.

Ο παλιός, καλός και δοκιμασμένος τρόπος, η "διαφήμιση", είναι το πρώτο που σκεφτόμαστε για να ενεργοποιήσουμε δυνατή ροή πωλήσεων. Και δε μιλάμε μόνο για τα παραδοσιακά μέσα διαφήμισης, όπως καταχωρήσεις σε εφημερίδες, ραδιόφωνο, τηλεόραση κλπ.

Στην εποχή μας οι τρόποι ό,σον αφορά την προσέλκυση νέων πελατών, έχουν γίνει όχι μόνο πιο εύκολοι, αλλά και πιο μετρήσιμοι!

Αλλά ας δούμε τις επιλογές μας:

Outbound Marketing

Ξεκινάμε, παρουσιάζοντας κάποιες παραδοσιακές μεθόδους, που μάλιστα αποτελούν και τον πιο γρήγορο, τον πιο γνωστό και δυστυχώς τον πιο ακριβό τρόπο προσέλκυσης πελατών.

Η στρατηγική αυτή ασχολείται με την παρουσίαση των προϊόντων ή των υπηρεσιών μας στο κοινό, συνήθως με τους παρακάτω τρόπους:

  • Συμμετοχή σε Εκθέσεις, ενοικιάζοντας χώρο (περίπτερο), για επίδειξη των προϊόντων μας .
  • Διοργάνωση Σεμιναρίων, συνήθως οικονομικών ή και δωρεάν, παρουσιάζοντας λύσεις ή απαντώντας σε ερωτήσεις που απασχολούν τους συμμετέχοντες.
  • Φυλλάδια, Τηλεφωνήματα ή και αποστολή διαφημιστικών e-mail, σε άτομα που δεν είναι (ακόμη) πελάτες μας.
  • Διαφήμιση σε Εφημερίδες, Ραδιόφωνο, Περιοδικά.
  • Καμπάνιες "πληρωμή ανά κλικ" (PPC), στα αποτελέσματα των δημοφιλών μηχανών αναζήτησης ή σε ιστοσελίδες μεγάλης κυκλοφορίας. Με αυτόν τον τρόπο, το μήνυμά μας εμφανίζεται στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης ή σε άλλες ιστοσελίδες.
  • Αγορές (online marketplaces). Η παρουσία μας σε μέρη όπου μαζεύονται καταναλωτές, παράγει εύκολα παραγγελίες. Τέτοιες αγορές είναι τα Skroutz, Bestprice και τα διεθνή eBay, Amazon κλπ.

Inbound Marketing

Υπάρχει όμως και μία άλλου είδους προσέγγιση του αγοραστικού κοινού: μέσω "εισερχόμενου μάρκετινγκ".

Στη μέθοδο αυτή, προσελκύουμε το κοινό, παρέχοντας ποιοτικό και χρήσιμο περιεχόμενο, όπως άρθρα blog, φωτογραφίες κλπ.

Οι άνθρωποι, στην καθημερινή μας ζωή έχουμε θέματα και αναζητούμε λύσεις. Αναζητούμε συμβουλές για την περιποίηση του αυτοκινήτου μας, πώς θα μαγειρέψουμε, πώς θα χάσουμε κιλά, συμβουλές για την ανατροφή των παιδιών μας κλπ.

Η αναζήτηση λύσεων οδηγεί σε ιστοσελίδες που απαντούν στις απορίες μας και οι καλύτερες απ' αυτές συγκεντρώνουν πολλούς τακτικούς επισκέπτες.

Με βάση αυτό το σκεπτικό, επιστρατεύοντας τις γνώσεις και την πείρα μας σε κάποιο τομέα, μπορούμε να προσπαθήσουμε να καλύψουμε τις ανάγκες επισκεπτών, παράγοντας χρήσιμο περιεχόμενο.

Στο Inbound Marketing, δεν μιλάμε (άμεσα) για τα προϊόντα μας.
Συζητάμε λύσεις σε θέματα που απασχολούν τους χρήστες του διαδικτύου και αργά ή γρήγορα, έμμεσα θα αποκαλυφθρούν και τα προϊόντα μας.

Στρατηγικές inbound marketing

Οι επιλογές που έχουμε για καλλιέργεια οργανικής επισκεψιμότητας (μέσω inbound marketing) είναι οι εξής:

  • Χρήσιμοι Οδηγοί, (κυρίως δωρεάν) σε μορφή pdf. Προσφέρουμε στο κοινό (δωρεάν) χρήσιμο υλικό, ζητώντας το email τους σε αντάλλαγμα.
  • Εντυπωσιακά Videos που γίνονται (ή θα θέλαμε να γίνουν) viral, ανοίγοντας ένα κανάλι στο Youtube.
  • Καλλιέργεια Ακολούθων (followers) στα Κοινωνικά Δίκτυα (Facebook, Instagram, Youtube κλπ).
  • Λειτουργία ενός πολύ ποιοτικού Blog, με χρήσιμα άρθρα, σε θέματα που γνωρίζουμε σε βάθος!
  • Webinars (σεμινάρια online) ή Podcasts.
  • Διαγωνισμοί (π.χ φωτογραφίας) ή ερωτηματολόγια (Quizz), με κάποια επιβράβευση (ίσως και χρηματική), θα δημιουργήσει μεγάλο κύμα επισκεψιμότητας.
  • e-mail μάρκετινγκ, με χρήσιμα θέματα ή διαφημίσεις και προσφορές, σε λίστα εγγεγραμμένων και σεβασμό στο GDPR.
    Συνήθως αποστέλλουμε μέρος του άρθρου αναγκάζοντας το κοινό να συνεχίσει την ανάγνωση στο blog μας.
  • Απόκτηση συστάσεων (backlinks).

Συγκρινόμενο με το outbound marketing, το inbound φέρνει πελάτες με 62% λιγότερο κόστος.

Το συμπέρασμα είναι ότι έχουμε συμφέρον να αγκαλιάσουμε μεγάλες ομάδες χρηστών, προσφέροντάς τους (δωρεάν) λύσεις στα προβλήματά τους, με απέραντη αγάπη και ειλικρίνεια! Τα υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους.

ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΧΡΗΣΤΗ (UX)

Η κινητήρια δύναμη στο ηλεκτρονικό εμπόριο είναι ο ΠΕΛΑΤΗΣ. Όλα εξαρτώνται από τη διάθεσή του!
Για να φτάσει ο πελάτης στο στάδιο της πληρωμής, θα πρέπει "όλα να κυλήσουν καλά", μέχρι να πατήσει το κουμπί "ΠΛΗΡΩΜΗ".

Αυτό που θέλει ο πελάτης είναι: ΤΑΧΥΤΗΤΑ - ΕΥΚΟΛΙΑ - ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Τι μπορεί να δημιουργήσει στον επισκέπτη θετικά συναισθήματα, ώστε να προχωρήσει σε αγορά, και μάλιστα όχι μία, αλλά περισσότερες φορές;

Σχεδιασμός UX ιστοσελίδας

Η απάντηση βρίσκεται στο σχεδιασμό UX (user experience) του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.

Σχεδιάζοντας ένα e-shop, θα πρέπει οπωσδήποτε να λάβουμε υπόψη τα παρακάτω:

  • Ταχύτητα φόρτωσης σελίδων
    Από τη στιγμή που οι μισοί περίπου επισκέπτες (47%) εγκαταλείπουν τη σελίδα αν δεν έχει φορτώσει μέσα σε 2 δευτερόλεπτα, επεξεργαζόμαστε τις φωτογραφίες των σελίδων μας σχολαστικά, μία προς μία!
  • Δυνατότητα αναζήτησης
    Ο επισκέπτης που θέλει να ψάξει, έχει περισσότερες πιθανότητες να καταλήξει σε αγορά, επειδή αναζητά κάτι συγκεκριμένο.
    Ο μηχανισμός δε αναζήτησης θα πρέπει να είναι εξελιγμένος, ώστε να εξυπηρετεί αποδοτικά ακόμα και άπειρους ή ανορθόγραφους χρήστες, υποβοηθούμενος από ιστορικό παραπλήσιων αναζητήσεων.
  • Προσανατολισμός
    Τα μενού πλοήγησης πρέπει να είναι ξεκάθαρα και κατανοητά (κατηγορίες / υποκατηγορίες κεντρικού μενού).
    Τα e-shops οπωσδήποτε πρέπει να χρησιμοποιούν τα γνωστά "breadcrumbs". Δείτε ένα παράδειγμα:
    Αρχική > Υγεία - Ομορφιά > Περιποίηση Προσώπου > Κρέμες
  • Ποιοτικές φωτογραφίες που αποκαλύπτουν όλες τις προοπτικές του προϊόντος στο χρήστη.
    Ούτε λίγες ούτε πολλές - Ό,σες θεωρούνται αρκετές για να τον καλύψουν.
  • Περιγραφές προϊόντων με πειθώ, όχι βαρετά, αναφερόμενοι παράλληλα και στο όφελος που θα αποκομίσει ο πελάτης από την αγορά αυτή.
  • Αξιολογήσεις προϊόντων
    Οι θετικές κριτικές άλλων που αγόρασαν το ίδιο προϊόν, βοηθούν τον επισκέπτη να ξεπεράσει τις αναστολές και να προχωρήσει σε αγορά.
  • Τιμές - ξεκάθαρα. Τιμές και του προϊόντος αλλά και των εξόδων αποστολής!
    Το 75% των επισκεπτών εγκαταλείπει το καλάθι αγορών, με ό,τι έχει προσθέσει, κυρίως λόγω των εξόδων αποστολής.
  • Εναλλακτικές Προτάσεις προϊόντων, όπως "Δημοφιλή προϊόντα" ή "Σχετικά Προϊόντα" κλπ.
  • Κουμπιά Ενέργειας εμφανή.
  • Διαδικασία πληρωμής εύχρηστη και ξεκάθαρη (checkout).
  • Δυνατότητα Επικοινωνίας
    Να δίνετε πάντα την ευκαιρία στον επισκέπτη να μπορεί να επικοινωνήσει μαζί σας. Το τηλέφωνο του καταστήματος πρέπει να τοποθετείται σε εμφανές μέρος. Ακόμα και αν δεν χρησιμοποιείται, προσθέτει στην αίσθηση ασφάλειας.

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΑΝΙΚΟΣ ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ;

Ποιοί είναι οι πελάτες σας και γιατί ψωνίζουν;
Ποιοί μπορούν να γίνουν αποδέκτες του διαφημιστικού σας μηνύματος και ποιές είναι οι συνήθειές τους;
Μπορείτε να τους τραβήξετε την προσοχή και με ποιό τρόπο;

Για να απαντήσετε, θα πρέπει να έχετε αναλύσει το πελατολόγιό σας έγκαιρα, χωρίζοντάς το σε ό,σο το δυνατόν περισσότερες (μικρές) ομάδες.

Προφίλ πελατών

Μέσα απ' αυτές τις ομάδες, δημιουργήστε (φανταστικά) προφίλ πελατών, σα να πρόκειται για υπαρκτά άτομα.
Θα ήταν πολύ χρήσιμο να τους δώσετε και ονόματα: "Ο βιοτέχνης Νίκος" ή "η φοιτήτρια Έλλη", διευκολύνοντας την ομάδα σας μάρκετινγκ σε μια κοινή γλώσσα επικοινωνίας, στο σχεδιασμό καμπανιών.

Τα βασικά στοιχεία που θα σας βοηθήσουν να προσδιορίσετε αυτούς τους χαρακτήρες είναι τα παρακάτω:

  • Όνομα, Ηλικία, Φύλο
  • Μόρφωση
  • Οικογενειακή κατάσταση
  • Ιστοσελίδες και Κοινωνικά δίκτυα που προτιμά
  • Αγοραστικές συνήθειες, χόμπυ
  • Επάγγελμα - Μισθός

Αν "χαθήκατε" και χρειάζεστε περισσότερη βοήθεια, δείτε εδώ ένα ενδιαφέρον εργαλείο περιγραφής ιδανικού αγοραστή.

Θα χρειαστεί να δημιουργήσετε αρκετά προφίλ "ιδανικών αγοραστών". Μη ρωτήσετε πόσα. Ο κάθε επαγγελματικός κλάδος έχει τις δικές του ιδιαιτερότητες. Ας πούμε όμως 10 έως 20 προφίλ κατά μέσο όρο, είναι καλά.

Για να πουλήσετε αποτελεσματικά, πρέπει να απευθύνεστε όσο πιο "στοχευμένα" γίνεται.

Να είστε βέβαιοι, οτι ολοκληρώνοντας, θα γνωρίζετε σε ποιόν απευθύνεστε με τη διαφήμισή σας ή με το άρθρο του blog σας.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΛΙΑΝΙΚΗΣ

Μια και μιλάμε για B2C και λιανική, καλό θα ήταν να εξετάσουμε τις συμπεριφορές των πελατών, χωρίζοντάς τους σε κατηγορίες, τις παρακάτω:

1. Πελάτες συγκεκριμένης ανάγκης

Οι πελάτες αυτοί ξέρουν ακριβώς τι θέλουν και αναζητούν κάτι συγκεκριμένο.

Όταν φτάσουν στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα, είναι ήδη ενημερωμένοι για τα χαρακτηριστικά του προϊόντος.

Οι πελάτες συγκεκριμένης ανάγκης μετατρέπονται σε πιστούς πελάτες αν αντιμετωπιστούν επαγγελματικά:
εντυπωσιακό περιβάλλον - ευκολία χρήσης - σχολαστική ενημέρωση, μέχρι και την παραλαβή του προϊόντος.

2. Πελάτες ευκαιρίας

Οι πελάτες αυτοί έχουν σαν μόνο κίνητρο την πολύ χαμηλή τιμή και πολύ δύσκολα γίνονται πιστοί πελάτες.

Είναι ικανοί να ανεχθούν και αναμονή αρκετών εβδομάδων (παραγγελίες από Κίνα), αρκεί να αγοράσουν σε τιμή ευκαιρίας.

Οι πελάτες αυτοί ανταποκρίνονται σε ανανέωση του στοκ των καταστημάτων και ο μόνος τρόπος προσάρτησης είναι με δώρα και εκπτωτικά κουπόνια.

3. Παρορμητικοί πελάτες

Αγοράζουν χωρίς προηγούμενη έρευνα, κάτι που είδαν και τους φάνηκε ενδιαφέρον!

Αυτή την κατηγορία πελατών την εξυπηρετούμε με ενισχυμένη παρουσίαση προϊόντων στη σελίδα που έχουν επισκεφτεί ("δείτε επίσης" ή "δημοφιλή προϊόντα") και υποδειγματικά ευχάριστη πλοήγηση.

Προσοχή: Με το πρώτο εμπόδιο (αργή ταχύτητα εμφάνισης σελίδας, κακοστημένα στοιχεία αγοράς που απαιτούν πολλά κλικ), οι παρορμητικοί πελάτες απογοητεύνται εύκολα και εγκαταλείπουν.

4. Πιστοί πελάτες

Το πολύτιμο κομάτι κάθε καταστήματος, γιατί οι πελάτες αυτού του είδους:

  • Καλύπτουν τις ανάγκες τους τακτικά από το ίδιο κατάστημα
  • Συστήνουν το κατάστημα και στο περιβάλλον τους.

Αν και αποτελούν μικρό μέρος της πελατειακής βάσης, περίπου 10%-15%, ανάλογα το είδος της (διαδικτυακής) επιχείρησης μπορεί να ευθύνεται και για ποσοστό τζίρου που φτάνει το 32%.

Η κατηγορία των πιστών πελατών, αξίζει ιδιαίτερης -προσωπικής- μεταχείρησης, ανταμοιβής (εκπτωτικού κουπονιού ή και κάρτας μέλους).

ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ

Ο πελάτης είναι το πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο του καταστήματός μας και αυτός είναι ο λόγος που θέλουμε να την απόλυτη ικανοποίησή του.

Από τη στιγμή που το κατάστημά μας είναι ψηφιακό, έχουμε τη δυνατότητα των αυτόματων μηνυμάτων επικοινωνίας, όπως:

Σύνδεση Εμπορικού Προγράμματος με το e-shop (γέφυρα)

Το πιθανότερο, στο εμπορικό πρόγραμμα που χρησιμοποιείτε, βρίσκονται καταχωρημένα πολλά προϊόντα (το πιθανότερο χιλιάδες).
Τι πιο λογικό, την ίδια βάση προϊόντων να χρησιμοποιεί και το e-shop σας;

Έτσι, δεν θα χρειαστεί να ενημερώνετε και τις 2 βάσεις ταυτόχρονα, αυξάνοντας την πιθανότητα λάθους.

Είναι καλό να γνωρίζει το ηλεκτρονικό κατάστημα το απόθεμα και αυτόματα να θέτει "εκτός" προϊόντα που εξαντλούνται ή να ενεργοποιεί τη δυνατότητα "backorder παραγγελιών" (παραγγελία προϊόντων που έχουν εξαντληθεί).

Επιβραβεύσεις.

Οι πιστοί πελάτες πρέπει να ανταμοίβονται και οι αμφίβολοι πελάτες πρέπει να δελεάζονται με επιπλέον έκπτωση ή κουπόνι δώρου. Όλα αυτά αυτόματα, με κανόνες που θα ορίσετε εσείς.

Στόχος η δημιουργία πιστών πελατών που τόσο σοβαρό ρόλο παίζουν στην επιβίωση της επιχείρησης.

Εγκατελειμένα καλάθια

Το φαινόμενο είναι πολύ συχνό για να αγνοηθεί. Σε ποσοστό 75%, οι επισκέπτες εγκαταλείπουν το καλάθι, χωρίς να προχωρήσουν σε αγορά κυρίως λόγω υψηλών εξόδων αποστολής ή γιατί υποχρεώθηκαν σε δημιουργία λογαριασμού.

Σε αυτή την περίπτωση πρέπει:

  • Μια ώρα αργότερα, να στείλουμε το 1ο email, προσφέροντας και μια έκπτωση.
  • Αν δεν αγοράσει, στέλνουμε 2ο email, 24 ώρες μετά, ενημερώνοντας ότι το καλάθι πρόκειται να λήξει.

Αξιολόγηση προϊόντων

Τα προϊόντα με (καλές) κριτικές χαλαρώνουν τον πελάτη και τον οδηγούν ευκολότερα σε αγορά.

Θα ήταν καλό, 3 μέρες μετά την αγορά να του ζητήσουμε να αξιολογήσει το προϊόν που αγόρασε.
Αν δεν το κάνει, επαναλαμβάνουμε την αποστολή 7 ημέρες μετά, προσθέτοντας και μια μικρή έκπτωση, για την επόμενη αγορά του.

ΕΠΙΛΟΓΟΣ

Προσπαθήσαμε πιο πάνω να θίξουμε τα πιο σοβαρά θέματα που μπορούν να βοηθήσουν την ψηφιακή σας δραστηριότητα.

Δυστυχώς, η απαιτούμενη γνώση,  δεν  μπορεί να καλυφθεί μέσα από ένα άρθρο.

Αν σας δημιουργήθηκαν εξειδικευμένες απορίες, μπορείτε να μας καλέσετε στο 210.6034122
Θα χαρούμε να βοηθήσουμε.

Τέλος να θυμάστε:
Οι πελάτες δεν ενδιαφέρονται για τα προϊόντα μας. Ενδιαφέρονται για τα πλεονεκτήματα που θα αποκτήσουν μέσω των προϊόντων μας.

Διαβάστε επίσης

210 6034122