W e b a r t

Casa di Voz - Επιπλο & Διακόσμηση

Κατασκευή ιστοσελίδας για εταιρεία επίπλων

  • Mega memu των προϊόντων ανά κατηγορία, καθώς και εμφάνιση του Stock House και των έργων της εταιρείας με προβολή φωτογραφιών
  • Φόρμα αποστολής ενδιαφέροντος για προϊόν
  • Λίστα προϊόντων ανά κατηγορία
  • Η αρχική σελίδα του Casa di Voz
  • Ανάπτυξη της σελίδας του προϊόντος με δυνατότητα αποστολής e-mail, προσθήκης σε λίστα αγαπημένων προϊόντων και κοινοποίησης σε Social media

Κατασκευή ιστοσελίδας

Η ιστοσελίδα Casa di Voz κατασκευάστηκε στοχεύοντας στην εύκολη πλοήγηση των επισκεπτών. Για το σκοπό αυτό τοποθετήθηκε MegaMenu στην ενότητα των προϊόντων και πλαϊνό μενού σε κάθε σελίδα που κρίθηκε απαραίτητο. Στο πλαϊνό μενού παρατίθενται όλες οι κατηγορίες, ενώ παραμένει ανοιχτή αυτή στην οποία βρίσκεται εκείνη τη στιγμή ο χρήστης, με επιλεγμένη την υποκατηγορία στην οποία περιηγείται, καθιστώντας έτσι ακόμα πιο εύκολη την πλοήγηση. Κάθε προϊόν παρουσιάζεται με μία σειρά φωτογραφιών, περιγραφή και το λογότυπο του οίκου στον οποίον ανήκει. Επίσης δίνεται η δυνατότητα αποστολής e-mail σχετικά με το συγκεκριμένο προϊόν, προσθήκης σε λίστα με αγαπημένα προϊόντα, κοινοποίησης σε Social media και μετάβασης στο επόμενο προϊόν της λίστας. Δεξιά από το κεντρικό μενού έχουν τοποθετηθεί εικονίδια αναζήτησης και προβολής των επιλεγμένων "αγαπημένων προϊόντων". Έτσι η πρόσβαση στα προϊόντα και η τελική επιλογή γίνονται ακόμη πιο άμεσα, διευκολύνοντας τη διαδικασία στο σύνολό της. Τέλος, στην ενότητα "Επικοινωνία", στο επάνω μέρος του χάρτη, ο επισκέπτης έχει τη δυνατότητα να γράψει τη διεύθυνση από την οποία θα ξεκινήσει και αυτόματα παρουσιάζεται η διαδρομή που πρέπει να ακολουθήσει ώστε να φτάσει στο κατάστημα.

Σχεδιασμός ιστοσελίδας

Η εικαστική σχεδίαση του ιστότοπου πραγματοποιήθηκε με μινιμαλιστική διάθεση. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στο φωτογραφικό υλικό και στις γήινες αποχρώσεις που το πλαισιώνουν, δημιουργώντας μία αίσθηση ηρεμίας και άνεσης. Το λογότυπο είναι τοποθετημένο στη μέση του μενού, διαχωρίζοντάς το νοητά σε δύο κεντρικές ενότητες. Η αριστερή αφορά τα προϊόντα της εταιρείας, ενώ η δεξιά αναφέρεται στην ίδια την εταιρεία, παρουσιάζοντας το ιστορικό της, τα νέα, καθώς και τους τρόπους μέσω των οποίων μπορεί κάποιος να επικοινωνήσει με τους υπεύθυνους. Η εναλλαγή φωτογραφιών και λεκτικού σε κατηγορίες και υποκατηγορίες γίνεται σε αργή κίνηση για τη διατήρηση της ηρεμίας που επικρατεί στο περιβάλλον της ιστοσελίδας. Όλα τα εικονίδια έχουν λιτές γραμμές, ώστε να συνάδουν με το λογότυπο της επιχείρησης.

Υλοποίηση με προδιαγραφές SEO

Η υλοποίηση της ιστοσελίδας πραγματοποιήθηκε βάσει των κανόνων SEO Standards.

Σχετικά Άρθρα